Mitä haluatte

Nuorten tapahtumat Lohjalla

Lohjan lastenpoliklinikka on kevään 2015 aikana koonnut suljetun Ykkösklubiryhmän 14-17 vuotiaille nuorille. Ryhmä toimii nyt ensimmäistä kertaa Lohjalla ja kyseessä olevan ryhmän toiminta jatkuu vuoden 2015 loppuun asti, lisätietoja Ykkösklubista saat Diabetesliiton sivuilta.

Jos olet 20-30 vuotias diabeetikko nuori ja kiinnostunut Ykkösklubi kummikoulutuksesta, ole yhteydessä Diabetesliittoon margit.eerola@diabetes.fi Mikäli ryhmä voisi toimia jatkossakin Lohjalla, siihen tarvitaan uusia innokkaita kummeja vetämään ryhmää.

Diabetesyhdistyksessä on ideoitu ja kehitetty toimintaa nuorille. Kehitys toiminta jatkuu
ja ideoita otetaan vastaan...

Toimintaa järjestetään niille ikäryhmille, joilla on mahdollisuus osallistua ja joilta kiinnostusta toimintaan ilmenee.

Minkälaiseen toimintaan sinä haluaisit osallistua jatkossa? Olisiko mukavaa jos tapahtumaan saisi tulla kavereiden kanssa? Ideoita otetaan edelleen vastaan ja toimintaa järjestetään ideoiden mukaisesti

HUOMIO! Facebook ryhmä Lohjan Seudun Diabetesyhdistyksen 12-30 vuotiaille jäsenille sekä muille Lohjan seudulla asuville nuorille diabeetikoille ja heidän kavereilleen on avattu. Käy tykkäämässä. Ryhmän nimi on: Lohjan D-Nuoret ja suora osoite on: www.facebook.com/lodinu

Lisätietoja suunnitteilla olevasta nuorten toiminnasta saat
Tuulia Kärkkäiseltä

Aiemmin tapahtunutta...

Keväällä 2013 yhdistys järjesti illallistapaamisen Lohjan Amarillossa, jonne osallistui yksi nuori aikuinen.

Syksyllä 2013 Lohjan Diabetesyhdistys ja Nuorten Diabetesyhdistys järjestivät yhteistyössä mökkiviikonlopun Raaseporin Grantorpissa. Grantorpin mökkiviikonloppu oli menestys osallistujamäärän suhteen, mutta osallistujia ei ollut Lohjan alueelta.

Keväällä 2014 järjestettiin kaksi vapaamuotoista "hengailu" - iltaa Mäntynummen Seurakuntatalon takkahuoneessa. Takkahuoneella olleet "hengailu" - illat peruttiin, koska ilmoittautumisia ei tullut yhtäkään.

Syksyllä 2015 1.10.2015 Nuorten illallinen Amarillossa, jossa järjestäjän lisäksi yksi osallistuja.

Syksyllä 2014 järjestettiin kokeiluna uudelleen Yhdistyksen tarjoama illallistapaaminen Lohjan Amarillossa. Osallistumisikärajaa laskettiin (keväällä 2013 18-30 vuotiaille) 13-30 vuotiaille nuorille suunnaten ja paikalle saapui järjestäjän lisäksi neljä henkilöä, siis moninverroin enemmän kuin keväällä 2013 :)  Erityisesti nuorille suunnatun toiminnan suunnittelu ja kehittäminen on siis tuottanut tulosta.

Kesällä 2015 järjestettiin Minigolf ilta johon ei tullut yhtään osallistujaa ja syksyllä oli Nuorten illallinen jonne saapui yksi osallistuja.

Syksyn 2015 aikana Lohjalla kokoontui Ykkösklubi ryhmä jossa oli kuusi nuorta, projekti oli oikein onnistunut ja toiminnalle olisi tarvetta jatkossakin.