Tervetuloa ja kiitos

Lauantai 3.3.2018 klo 10:04 - Johanna Holmbom

Tervetuloa ja kiitos

Uusi vuosi on alkanut ja hallitus on pitänyt postituskokouksen, jossa porukalla liimasimme uusiin tiedotteesiin osoitetarrat ja samalla rupattelimme niitä näitä ennen kokouksen alkua.  Tiedotteen olettekin jo varmasti saaneet koteihinne ja uusimmat jäsenet voivat lukea sen verkkosivuiltamme.  Tällä kertaa tiedotteessa ei ollut muita tarinoita kuin uusien hallituksen jäsenten esittelyt. Meillä on uusi puheenjohtaja tälle vuodelle sekä yksi uusi hallituksen jäsen. Frank Lindblad jatkaa varapuheenjohtajana annettuaan ohjat Marsa Valtoselle.  Myös Jari Väre on tullut mukaan hallituksen hyvään porukkaan ja yhdessä tulemme varmasti kehittämään tuoreita ideoita.  Tervetuloa hallitukseen Marsa ja Jari.

Samalla kiitämme Irmeli Järvistä, ent. sihteeriämme ja jäsentämme, monen vuoden yhteistyöstä. Kiitämme myös Tuulia Kärkkäistä, työstä lasten ja nuorten parissa usean vuoden ajalta sekä hallituksessa että hallituksen ulkopuolella. Tuulia jatkaa vielä nuorten työllä hallituksen ulkopuolella.  Tuhannet kiitokset hallitusvuosista Irmeli ja Tuulia.

Seuraava tapahtuma, ja mahdollisuus tavata hallitusta, on kevätkokous 27.3.2018 klo 18 Punakanelissa. Aloitamme klo 17 alustuksella koskien SOTE-uudistusta ja miten se mahdollisesti vaikuttaa diabeteksen hoitoon.  Toivotamme kaikki tervetulleeksi kevätkokoukseen.

Antakaa palautetta ja kehittämisideoita toiminnastamme. Voitte ottaa yhteyttä joko suoraan hallituksen jäseniin tai verkkosivujen kautta.

Aurinkoisin kevätterveisin

Johanna Holmbom