Liikuntaa syksyksi, mitä haluatte?

HUOM! GARDA järven matka 13-18.10.2019. Lisätietoja tapahtumakalenterissa

Syksyinen tervehdys jäsenistölle

Maanantai 21.9.2015 - Paula Toivola, Tiedottaja

Syksyinen tervehdys yhdistyksen jäsenille!

Viimeksi jäsentiedotetta kirjoitettiin kokoon Tammi-helmikuussa, jolloin tiedotteita lähti jäsenille 782 kappaletta. Nyt kun syksyn jäsentiedotetta tehdessä olin yhteydessä Diabetesliittoon, jäsentarrojen tilaamista varten, oli määrä yllättäen kasvanut. Tänä syksynä tiedotteita lähtee 798 kappaletta eli jäseniä on tullut kevään jälkeen lisää melkein 30, lämpimästi tervetuloa mukaan toimintaan te uudet jäsenet. Tästä voimme hallituksessa sekä koko yhdistyksenä olla erittäin tyytyväisiä, koska tänä päivänä yhdistykset ja kattojärjestöt miettivät kovasti mikä on tämän päivän sosiaalisen median pyörityksessä se tapa, millä ihmiset voisivat osallistua ja olla mukana yhdistystoiminnassa. Että ihmiset kokisivat jatkossakin yhdistystoiminnan tarpeelliseksi ja tärkeäksi.

Diabetesliitto täytti tänä vuonna 60 vuotta ja meidän Lohjan Diabetesyhdistys vietti myös onnistunutta 35v juhlaansa rennosti Leporanta päivän merkeissä, tämä tapahtuma oli kesäkuun alussa 2015. Tulossa loppuvuoteen vielä konsertti, teatteriretki, nuorille toimintaa, perhekerhon toimintaa, Maailman diabetespäivän viettoa, luento ravitsemuksesta, syyskokous ja vuoden toiminta päättyy perinteiseen Joulujuhlaan.

Mikäli haluat vaikuttaa yhdistyksen toimintaan jatkossa, ole yhteydessä hallituksen jäseniin sähköpostitse tai nettisivuilla olevan ”Ota yhteyttä” – kaavakkeen kautta. Ensi vuodeksi etsitään taas uusia innokkaita hallituksen jäseniä, tähän asiaan liittyen voit lähettää lisäkysymyksiä josta jäsenyys hallituksessa kiinnostaa tai tule paikan päälle Syyskokoukseen 10.11.2015 klo 17 alkaa luento ja klo 18 syyskokous.

Muutoksia hallituksessa…

Puheenjohtaja Mette Aatinen on poissa yhdistyksen toiminnasta koko loppuvuoden 2015. Puheenjohtajan tehtävää hoitaa loppuvuoden 2015 ajan varapuheenjohtaja Frank Lindblad.

Lämmin kiitos Paula Huhtimäki olostasi hallituksessa, Paula on paikkakunnalta muuton vuoksi jäänyt pois hallituksesta.

Jäsenasioidenhoitaja on ainakin loppuvuoden ajan Sari Nylund, Onnea Sari uuteen tehtävääsi.

Hyvää loppuvuotta, tervetuloa mukaan yhdistyksen toimintaan ja ideoimaan uutta.

Syksyisin terveisin: Paula Toivola, Tiedottaja