Liikuntaa syksyksi, mitä haluatte?

HUOM! GARDA järven matka 13-18.10.2019. Lisätietoja tapahtumakalenterissa

Terkkuja Kisakallion leiriltä...

Maanantai 21.9.2015 - Tuulia Kärkkäinen, perhekerhovastaava

Perjantai-iltana 26.6.2015 saavuimme perheeni kanssa Kisakallioon Diabetesperheleirille.

Tulevaa viikonloppua oli suunniteltu aktiivisesti jo edellisvuoden lokakuusta lähtien. Lisäksi kyseiselle leirille oli myönnetty avustusta Lohjan yhdistykseltämme jo useita vuosia sitten, jolloin se jäi toteuttamatta vähäisen osaanottajamäärän vuoksi.

Leiri oli suunniteltu yhteiseksi Lohjan, Hyvinkään, Riihimäen ja Karkkilan perhekerhojen kanssa. Karkkilasta ei saapunut yhtään perhettä, mutta mukaan oli tulossa myös näihin yhdistyksiin kuulumattomia perheitä.

Leirillä muodostui hyviä yhteistyö kuvioita kerhojen välille.

Majoittumisen jälkeen vietimme yhteisen tervetulotilaisuuden, jossa esittäydyimme. Tutustuimme toisiimme ja saimme kuulla kunkin perheen Diabetestaustaa. Sen jälkeen  illallistimme buffet-pöydässä Rantamakasiinilla. Täältä johtivat askeleemme kohti lämpimiä Kaisla & Kaarna Rantasaunoja. Useat pulahtivat myös vilvoittavaan Lohjanjärveen uimaan. Uni maistui.

Liikunta-aktiviteeteja oli koottu sekä perheille yhteisiksi tarkoitettuja, kuten Karnaisten korpiretki ja frisbeegolf, että vanhemmille ja lapsille tarkoitettuun omaan ohjelmaa. Aikuiset pääsivät kehonkoostumusmittaukseen ja Girya kahvakuulatreeneihin, lapset kaupunkisotaan.

Viikonloppuna saimme ruokailla Kisakallion maittavissa ja terveellisesti kootuissa buffet pöydissä Lohjanjärven rannalla. Nälästä ei tarvinnut kenenkään kärsiä 😊

Viikonlopun edetessä kaksi nuorta neitiä tuli kysymään, että milloin kokoonnumme seuraavan kerran.

Hetken mietittyäni varasin Leiripaikat 50:lle ensi kesäksi.

Leirille on siis tarvetta, tervetuloa mukaan!

Leiri järjestetään 1.-3.7.2016 Kisakalliossa

Avainsanat: Diabetes, Kisakallio, perhekerho